Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major de Banús - Bonasort
Piscines d'estiu a Cerdanyola
Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2026
Exposició col·lectiva 'Els quatre elements'
Refugis climàtics a Cerdanyola
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Sala Estudi Nocturn
Activitats i tallers Activa't més 60. Primavera-estiu 2026
ACTUALITAT
La Ciutat
L’alcalde i la regidora de Promoció Econòmica han participat en l’acte d’inici del programa
Avui, dimarts 1 de juliol, ha començat el nou pla d’ocupació impulsat per l’Ajuntament de Cerdanyola en el marc dels Plans Locals d’Ocupació de la Diputació de Barcelona. El programa ha permès la contractació de deu persones en situació d’atur, que durant els pròxims sis mesos treballaran en actuacions de millora de l’espai públic i en projectes d’inclusió sociolaboral.
L’alcalde de Cerdanyola, Carlos Cordón, i la regidora de Promoció Econòmica, Cristina Padilla, han estat presents a la sessió de benvinguda, celebrada al Servei de Promoció Econòmica, on han pogut conèixer els perfils contractats i destacar el valor d’aquest tipus de programes per a la ciutat. “Aquest pla d’ocupació és una oportunitat per a les persones que hi participen i una millora directa per a la qualitat de vida dels nostres barris”, ha afirmat l’alcalde.
Els perfils professionals incorporats són:
Durant els pròxims mesos, les persones contractades realitzaran tasques com ara la neteja de grafitis en edificis públics, pintura de mobiliari urbà i suport a la millora de passos de vianants. El projecte també preveu reforçar la gestió tècnica i administrativa amb la incorporació d’una persona per a tasques de suport.
Aquest pla d’ocupació representa una nova aposta de l’Ajuntament per fomentar l’ocupació local, la inclusió social i la millora de l’entorn urbà a través de polítiques públiques actives.
Tornar al llistat de noticies